Forum dacă să stabilească o dată pentru relevanța pe forum contabil șef contabil

Am nevoie pentru a stabili o dată pentru relevanța contabilității?

Am decis să scriu despre relevanța data contabilă, astfel cum probleme apar adesea din cauza instalării sale în 1C: Contabilitate 8.







În cele mai multe cazuri, setați data curentă nu este necesară.

De ce este necesar? Organizațiile mari, cu mulți utilizatori, pentru a accelera procesul de documente.
Atunci când relevanța data scadentă a tuturor documentelor după această dată sunt deținute în modul simplificat (fără formarea registrelor TVA, USN.). Seara, cum ar fi utilizatorul responsabil schimbă data de relevanță pentru mai târziu și toate documentele deținute anterior de către sistemul simplificat, efectuată în modul complet.

P.S. în cazul în care nu există probleme cu comportamentul documentelor, nu puteți pune relevanța data contabilității.
Dacă vă confruntați cu problemele descrise mai sus, verificați dacă ați instalat relevanța datei poate fi în meniul Tools - relevanța datei de management contabil.

Re: Am nevoie pentru a stabili o dată pentru relevanța contabilității?

Întrebarea 2: pentru un motiv oarecare, programul sau, uneori, nu contează avansuri la 60,02 sau 62,2, sau strâmbe de capete de acuzare în 7-ke o astfel de problemă nu întâlnite, și există în mod constant nevoie de la sfârșitul lunii pentru a verifica, pentru că văd că trebuie să existe n -p fi avansurile mele, și să vedem ce este pe echilibru. ReWire deja torturat și a pus cum ar trebui să fie.

Meniul utilizatorului MarinaAnna

Re: Am nevoie pentru a stabili o dată pentru relevanța contabilității?

de ce la sfârșitul lunii, trimit controlul secvenței documentelor în perioadele anterioare, se face bilanțul, lunile anterioare sunt închise,

Perioada închisă pentru editarea chiar și pentru drepturile depline? Secvența de control poate solicita prvedeniya dacă „atins“ documentele din acea perioadă. Dacă sunteți sigur că nimic nu sa schimbat - nu este, selectați „documente pereprovesti“ și „schimba data de referință“. cu tot

pentru un motiv oarecare, programul, uneori, nu contează nici un avans efectuate în cadrul 60,02 sau 62,2, sau de la numărul strâmbe







Unul dintre motive poate fi subiectul, așa că am scris că este mai bine să nu pună relevanța dată contabil.
Al doilea - nu de serie documentele de intrare aici face destul de controlul secvenței documentelor (de închidere lunar). se prevede ca toate documentele necesare pentru avansuri pentru a compensa opțiunea „automat“

dacă eliminați „automat“, atunci ce se va întâmpla?

Atunci când alegeți o metodă de rambursare:
- Nu citi - în cazul în care acesta este un document bancar (postupenie / retragere de bani) va crește 62.02 sau 60.02, implementarea / cumpărare - 62.01 / 60.01. și anume circulația banilor este întotdeauna un avans, celelalte docuri formează o datorie contrapartidă fără compensare în avans
- Conform documentului - se închide datoria pe documentul selectat. în cazul în care valoarea fluxului de numerar oferă cantitate mare de datorii pentru documentul selectat, diferența va fi pe avansul.

acestea, uneori, într-un fel cad la avansurile aici și au pentru acești clienți pentru a urmări și apoi ReWire documente, astfel încât eu însumi știu că ei nu au plătit avansuri.

aici, probabil, utilizate în mod abuziv operațiune documente bancare. De exemplu, în cazul în care în loc de „plata către furnizor / cumpărător al“ selectați „alte plăți către contractori.“ suma va fi pe de avans nu va fi capabil de a selecta un acord „cu clientul / furnizorul.“ ci doar un contract cu masca de „alte“ (dar în acest tip de acord este nici veniturile Tiu, și nici nu îndeplinesc TIU).

Re: Am nevoie pentru a stabili o dată pentru relevanța contabilității?

@ Yang. Întotdeauna am kontrogentov toate doar un singur tip de contract este principala, am o dată aburit în 7-ke chiar și atunci când au început să lucreze doar, că, atunci când tratatele prescrie, atunci trebuie foarte atent pentru a se asigura că plățile sunt efectuate exact conform contractelor, astfel pentru o lungă perioadă de timp eu folosesc deloc, și întotdeauna un singur contract de principal în fluxurile de numerar de plată în manualul utiliza întotdeauna numai „fonduri primite de la clienți“ și plătiți numai de plată pentru bunuri și servicii. Din moment ce îmi place să fac din plin de programul de lucru în sine a făcut, și pentru aceasta este necesar să se configureze în mod corespunzător programul pentru a utiliza directoarele corecte. Dar, cu 8.2 în timp ce există încă o problemă, dar sper că acest lucru este doar primul, apoi la prog te obișnuiești cu el, și 1C are finalize sa dat nuanțele care sunt plângându clienții bine și va face corecții și a remedia problema care va apărea în acest proces.

Meniul utilizatorului MarinaAnna

Statut: Contabil Senior

Re: Am nevoie pentru a stabili o dată pentru relevanța contabilității?

Bună seara! Stăpânirea 8-ku în modul on-line. Nu pot transporta declarații pentru plata în avans a registrului de numerar. Am dat seama că trebuie să creați mai întâi o declarație de plată.
numai apoi trage Consumabil! Nu funcționează. Ce este greșit?